Wiszą, stoją, są w telefonie, w
portfelu. Kalendarze, bo o nich mowa, zdobią nasze domy, biura, garaże. Są
wszechobecne. Każda firma prześciga się w pomysłach co można umieścić na
kalendarzu. Są więc wymyślne grafiki, zdjęcia „stock’owe”, Panie w
ekskluzywnych samochodach, motywy przewodnie firm itd. Jak do tej pory nie
odbiegaliśmy od tego standardu (no może z wyjątkiem haseł przewodnich). W tym
roku jednak uznaliśmy, że pójdziemy innym torem, starając się wpłynąć na
postrzeganie naszej branży ochrony. Chcieliśmy zerwać z wizerunkiem typowego
„mięśniaka” oraz korporacyjnego zdjęcia stockowego i stworzyliśmy całkowicie
naszą grafikę. Zaangażowaliśmy do tego naszych pracowników oraz ich dzieci. Oczywiście
dla dzieci samą frajdą był proces tworzenia tego dzieła. Został on odpowiednio
zarejestrowany i opublikowany. Efekt można zobaczyć pod tym linkiem: https://youtu.be/zZJ13vGRXvQ. Nie
wymyślimy na nowo kalendarza, bo nie da się inaczej ustawić roku, ale możemy
sprawić, że za każdym razem, gdy będziemy sprawdzać datę, zobaczymy czystą
radość, która została oddana podczas tworzenia tego dzieła.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET